Bíborka

Bíborka kislányomról, hogy hogyan fejlődik. Mik történnek velünk.

Friss topikok

  • Uzsiii: Kedves Blogíró! Udvarnoky Zsófia vagyok, végzős a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudomá... (2011.10.26. 16:44) Visszaemlékezés: május óta nem igazán írtam
  • sylvie76: @Szkupika: Köszönjük szépen! Igen hihetetlen, hogy már két év telt el azóta. És most már megy is. ... (2011.02.20. 08:57) Szülinap
  • sylvie76: @mikahock: Pillanatok alatt el is fogyott, de majd ha jöttök haza sütök megint. Köszi, most Imi d... (2010.10.12. 21:35) Torna
  • sylvie76: @Szkupika: Akkor okés ha rendben van minden. :) Nekünk is volt szülői hétfőn, de Imi volt, mert én... (2010.09.08. 19:28) Debrecen
  • sylvie76: @Szkupika: Köszi (2010.07.21. 19:22) Nyaralás a Beregben

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Indafotó képek

Egyre bátrabban...

2011.01.09. 15:40 - sylvie76

megy most már Bíborka. Főleg ha van a kezében valami. Ha hívjuk még mindig nem jön, szóval felesleges csalogatni, mert hátat fordít és usgyí a másik irány. :) De piszkosul tud harapni. És ha nem tetszik valami rúg-vág. Akaratos kiscsaj. És állandóan az ablakban lóg. És mindenre feláll. Semmi veszélyérzete nincsen. Mi meg még meg se merünk nyikkanni, hogy ha messziről látjuk éppen min áll. Várunk, nehogy ráijjesszünk és leessen. A bilizés is jól megy. Néha van egy kis pisi a pelusban. Mikor éppen nem tudom elcsípni.

Petivel kakukk tojás feladatot oldottunk meg. Még nem igazán érti, hogy mi is a lényege. gyümölcsök voltak és egy bari. Rosszul kezdtem el neki magyarázni, mert kérdeztem mit csinálunk azzal ami a képen van. Ugye gyümölcsök, mindet megesszük. Na de a barihoz érve, hogy majd ugye az állat és nem gyümölcs, megérti, hogy az a kakukk tojás. Igen ám, de mikor megkérdeztem mit csinálunk a barival ezt felelte: levágjuk a fejét, feldaraboljuk, megsütjük és hamm-hamm megesszük. Na ennyit arról, hogy végül is mindet megesszük akkor melyik a kakukktojás? De azért bekarikázta a barit. Csak tudta ő, hogy különbség van közöttük. Csak én bonyolítottam meg egy kicsit.

Most meg idehozta nekem Bibi, hogy tessék, idehoztam a jányot.

A bejegyzés trackback címe:

https://biborka.blog.hu/api/trackback/id/tr992571844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása