Bíborka

Bíborka kislányomról, hogy hogyan fejlődik. Mik történnek velünk.

Friss topikok

  • Uzsiii: Kedves Blogíró! Udvarnoky Zsófia vagyok, végzős a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudomá... (2011.10.26. 16:44) Visszaemlékezés: május óta nem igazán írtam
  • sylvie76: @Szkupika: Köszönjük szépen! Igen hihetetlen, hogy már két év telt el azóta. És most már megy is. ... (2011.02.20. 08:57) Szülinap
  • sylvie76: @mikahock: Pillanatok alatt el is fogyott, de majd ha jöttök haza sütök megint. Köszi, most Imi d... (2010.10.12. 21:35) Torna
  • sylvie76: @Szkupika: Akkor okés ha rendben van minden. :) Nekünk is volt szülői hétfőn, de Imi volt, mert én... (2010.09.08. 19:28) Debrecen
  • sylvie76: @Szkupika: Köszi (2010.07.21. 19:22) Nyaralás a Beregben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indafotó képek

Torna

2010.10.12. 11:15 - sylvie76

Tegnap voltunk az új gyógytornászunknál akihez most már fogunk járni hetente kétszer. Felmérte az állapotát és ahhoz képest osztotta be csoportba. Több gyerek lesz együtt olyanok mint ő, hogy már fel áll, de még nem megy. Egyébként azt mondta, már csak annyi híjja van, hogy bátorság. Egyébként már menne. Ma is kellett volna már mennünk, de elég korán van így busszal nem indultam neki, Imi meg ma nem ért rá. De csütörtökön már megyünk.

Szerdán meg én megyek egy kicsit csavarogni. Lesz egy vetítés Debrecenben azt megyek el megnézni. Bogi keresztlányom jön velem. Imi meg itthon marad a gyerkőcökkel. Majd mesélek a filmről.

Tegnap elvittem Bíborkát az dokihoz, mert elég furcsán vette a levegőt, de a doktornő azt mondta semmi komoly a tüdején nem hall semmit, csak el van kicsit dugulva az orra, de továbbra is adjam neki amit eddig és meggyógyul. Most szakadozik már felfelé, mert péntek óta adom neki a köptetőt. Homeopátiást. Meg c vitamin.

Peti tegnap sírdogált az oviban, azt mondták lehet bújkál benne valami, de most meg már én úgy látom teljesen rendbe jött, szinte már az orra se folyik és nem is köhög. Hát remélem csak inkább az, hogy most jön ki rajta, hogy ott kell lenni az oviba. Pedig szeret menni és vágyik. Bár Peti nem is nagyon köhögött, csak az orra folyt.  De azzal is úgy vagyunk, hogy egyszer abba marad és egy két nap múlva újra megint. De nem lázas, meg semmi.

Most meg készülök sütkérezni. Egy régi receptet találtam meg és azt akarom megcsinálni. Muffin. Zöld süti az a neve.

 

 

sylvie76: FRSZ-2

A bejegyzés trackback címe:

https://biborka.blog.hu/api/trackback/id/tr242364916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikahock 2010.10.12. 13:40:55

Na neee! Kérek én is!!!:D hehe
Jobbulást a gyerkőcöknek! Biztos tőlünk kapták el!:(

sylvie76 2010.10.12. 21:35:52

@mikahock: Pillanatok alatt el is fogyott, de majd ha jöttök haza sütök megint.
Köszi, most Imi dőlt ki, fáj a füle.


süti beállítások módosítása