Bíborka

Bíborka kislányomról, hogy hogyan fejlődik. Mik történnek velünk.

Friss topikok

  • Uzsiii: Kedves Blogíró! Udvarnoky Zsófia vagyok, végzős a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudomá... (2011.10.26. 16:44) Visszaemlékezés: május óta nem igazán írtam
  • sylvie76: @Szkupika: Köszönjük szépen! Igen hihetetlen, hogy már két év telt el azóta. És most már megy is. ... (2011.02.20. 08:57) Szülinap
  • sylvie76: @mikahock: Pillanatok alatt el is fogyott, de majd ha jöttök haza sütök megint. Köszi, most Imi d... (2010.10.12. 21:35) Torna
  • sylvie76: @Szkupika: Akkor okés ha rendben van minden. :) Nekünk is volt szülői hétfőn, de Imi volt, mert én... (2010.09.08. 19:28) Debrecen
  • sylvie76: @Szkupika: Köszi (2010.07.21. 19:22) Nyaralás a Beregben

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indafotó képek

Genetikán és Óvodában

2011.04.05. 06:28 - sylvie76

Voltunk múlt héten genetikán kontrollon. Mondtam a doktornőnek, hogy következő héten meg megyünk endokrinre, így levették ahhoz is a vért, ha már szúrják akkor egyúttal azt is. Így ha most megyünk majd pénteken annak is meg lesz az eredménye.

Már nem tudtunk menni de tornázni se fejlesztőre, mert 11 elmúlt mire végeztünk. De pénteken voltunk tornázni. Bíborka hozta a formáját. Akkora adag huncutság van benne, hogy csak na. Állandóan kötekedik, de már nem csak velem hanem Gabikával is. Mondta is neki: hogy azt mondta Zsadányi doktornő, hogy Bíborka nagyon ügyes én meg mondtam neki, hogy kátrány rossz:):). Na de azt mondják ha a gyerek tudatosan incselkedik és rosszalkodik akkor van ész is, mert ész nélkül ez nem menne. És itthon is egyre tudatosabban viselkedik. És ha kérek tőle valamit akkor azt csinálja is. Nem csak kis egyszerű utasításokat. Olyanokat is, hogy hozd ide a sárga bábut. És idehozza. A sárgát azt most már nagyon tudja. Nem téveszti. Vagy, hogy üljön le a kockára és ráül. Meg hasonló dolgokat. Most már, hogy jó idő van, sokat vagyunk kint is. Hintázunk, kutyázunk, felfedezi az udvart.

Közben kijött a 10. fogunk is. Jól megszenvedett vele megint. És most még a nyála is csorog. Pedig eddig nem csorgott.

A szobatisztaság kialakulóban, szerintem nyárra szobatiszták leszünk.

És voltunk óvodában is. Petit én vittem oviba, Bibit is vittem. Peti meg fogta Bíborka kezét és vitte be a terembe és mondta: Bíborka is jön óvodába. Nekem meg azt mondta: Anya te meg haza mehetsz! Egy jó órát ott voltunk. Tetszett neki nagyon az ovi.

A bejegyzés trackback címe:

https://biborka.blog.hu/api/trackback/id/tr252800821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása